Praktische info

Wanneer?

Donderdag 8 oktober 2020

Openingsuren: 9.30 AM – 17 PM

Waar?

Namur Expo
Avenue Sergent Vrithoff 2
5000 Namur

Gratis inschrijving

Registratie binnenkort beschikbaar.

Hoe er geraken?

Met de auto

Namur Expo ligt in het hart van Wallonië, op het kruispunt van twee grote autosnelwegen (E42 en E411), op minder dan een uur van Brussel of Luik.

  • Via de E411 (Brussel – Luxemburg), afrit nr. 13 (Kampioen). Volg de richting ” stadscentrum / station “.
  • Via de E42 (Bergen – Luik), afrit nr. 12 (Namen-Ouest). Volg de richting ” centre-ville / gare ” (stadscentrum / station)
Met de fiets

Een fietsenstalling is beschikbaar tegenover de ingang. Er is ook een fietsstation met stadsfietsen in de buurt. Er zijn ook elektrische scooters beschikbaar.

Met de trein

Het station van Namen ligt op 10 minuten lopen van Namur Expo. Raadpleeg de dienstregeling van de trein in Namen.

Met de bus

Stap uit aan de halte “Namur Expo” met de lijnen TEC 27 en 51 of aan de halte “Place Wiertz” met de lijnen 3 en 5.

ONS ENGAGEMENT VOOR UW VEILIGHEID

Meer dan ooit is uw veiligheid één van onze hoogste prioriteiten.
Onze events en eventlocaties stellen alles in het werk om de properste en veiligste plek te creëren om mekaar te ontmoeten en zaken te doen. Uw gezondheid en welzijn zijn onze topprioriteit.

REINIGING & HYGIËNE

DESINFECTIE

Tijdens onze events zullen alle oppervlaktes gereinigd worden met een type ontsmettingsmiddel dat ook in ziekenhuizen wordt gebruikt. De meest aangeraakte oppervlaktes zullen heel regelmatig gedesinfecteerd worden. Electrostatische sprayers voldoen aan de strengste hygiënenormen.

HAND HYGIËNE

Desinfecterende handgel zal overal op het event en in de gemeenschappelijke ruimtes (zoals seminariezalen) beschikbaar zijn. Ontsmet uw handen regelmatig! Wegwerphandschoenen zijn ook verkrijgbaar.

SMART BADGE CONTACTLOZE TECHNOLOGIE

Onze Smart Badge technologie is niet enkel handig, het is ook een heel veilige manier om
onze events te bezoeken. U ontvangt uw Smart Badge aan de ingang nadat de barcode op uw geprinte voucher of op uw smartphone is ingescand. Dankzij de geïntegreerde NFC chip in de badge, kan u doorheen het hele event product- en bedrijfsinformatie
opvragen, zonder enig fysiek contact. Op het einde van de dag ontvangt u al uw verzamelde informatie via email.

CASHLESS BETALEN

Om gezondheidsredenen aanvaarden we enkel cashless betalingen in onze Easyfairs
eventlocaties.

FOOD&DRINKS

U kan nog steeds eten en drinken kopen in onze hallen en op onze events. Onze cateraars zullen alle veiligheidsrichtlijnen respecteren die hun vanuit de overheid worden opgelegd. Wij vragen u vriendelijk om voor het eten uw handen te wassen en te desinfecteren.

PERSOONLIJKE BESCHERMING & DETECTIE

MONDMASKERS

Mondmaskers zijn verplicht op onze events. Wij raden u aan om uw eigen exemplaar te
dragen maar er zullen maskers verkrijgbaar zijn, indien u het vergeten bent.

PLEXIGLAS SCHERMEN

Er zullen plexiglas schermen voorzien worden bij registratie desks, infopunten,
cateringpunten en alle andere balies die bemand zijn tijdens het event.

FYSIEKE AFSTAND

BEZOEKERSDICHTHEID

Om voldoende fysieke afstand te kunnen bewaren, zullen we op ieder moment het aantal mensen aanwezig in de hallen monitoren, in lijn met de richtlijnen van de lokale
overheid.

SOCIAL DISTANCING

Wij vragen u om steeds een afstand van 1,5 meter te bewaren.

VERMIJD FYSIEK CONTACT

Er mag geen lichamelijk contact zijn bij de begroeting: geen handen geven en niet kussen.

ONLINE REGISTRATIE EN TOUCHLESS SCANNING

Registreer u voor elk event, registratie op het event is niet langer mogelijk. U kan uw bevestigingsmail met uw toegangscode uitprinten of meebrengen op uw smartphone.
Uw barcode zal gescand worden aan één van de (touchless) scanning balies. Omwille van veiligheidsredenen is onsite printen niet meer mogelijk.

REGISTRATIE VIA TIJDSLOT

Op bepaalde events zal u tijdens de registratie of tijdens de aankoop van uw ticket een specifiek tijdslot voor uw bezoek moeten kiezen. Enkel op die manier kunnen de social distancing regels gerespecteerd worden en bespaart u tijd.

ONLINE VOORBEREIDING

Via de website van onze events kan u uw bezoek zo efficiënt mogelijk organiseren. U kan de exposantenlijst en het  content programma raadplegen en vooraf inplannen
welke firma’s en producten u wenst te zien en welke seminaires u wenst te volgen. Voor bepaalde seminaries dient u zich op vooraf in te schrijven aangezien het aantal plaatsen beperkt is per seminariezaal.

ÉÉNRICHTINGSVERKEER

Eenrichtingsverkeer in de gangen zal helpen om uw bezoek veilig en aangenaam te maken. Bezoekers zullen elkaar minder kruisen en zo kan u makkelijk anderhalve
meter afstand bewaren.

LOOPLIJNEN

Indien gangpaden voldoende breed zijn om bezoekers in beide richtingen toe te laten,
vragen wij u de looplijnen te respecteren die de looprichting aangeven.

MAXIMUM CAPACITEIT IN CONFERENTIEZALEN

In conferentiezalen zal er steeds een afstand van 1,5 meter tussen de stoelen bewaard
worden. Dit betekent dat de capaciteit per zaal beperkt wordt, dus kom op tijd. Ga niet zitten op een stoel waar duidelijk op vermeld staat dat hij niet kan gebruikt worden.

VOELT U ZICH ZIEK, BLIJF DAN THUIS

Hoe graag we u ook willen verwelkomen op onze events, wij vragen u graag om respect te hebben voor de gezondheid en de veiligheid van iedereen. Indien u zich ziek voelt – ook bij milde symptomen van een verkoudheid of koorts – blijf dan a.u.b. thuis.

BEDANKT!
WIJ DANKEN U OM DEZE REGELS TE RESPECTEREN.
HOU HET VEILIG EN TOT BINNENKORT OP EEN VAN ONZE EVENTS!
HOU HET

Scroll naar top